Kaksikerroksinen hevoskaruselli 1700-luvun muotien mukaan.
Karuselli koostuu kuumasinkitystä pyörivästä rakenteesta, jota tukee keskipylväs, ja se on peitetty käsin koristelluilla lasikuitupaneeleilla, joihin on asennettu valaistus.
Kaksi päällekkäistä kerrosta on ripustettu maasta kattorakenteeseen kiinnitettyjen tukitangojen varaan, ja lattian pinta koostuu kirkaskäsitellyistä massiivipuupaneeleista. Toinen kerros on saavutettavissa kahden portaikon kautta.
Voimayksikkö koostuu AC-itsejarruttavasta vaihteistomoottorista, joka on asennettu keskipylvääseen ja jota ohjataan elektronisesti. Kaikki hyppivät hevoset ja keinuvat vaunut liikkuvat laakerilla varustettujen kampiakselien avulla, jotka sijaitsevat katossa.
minimi mitat: Halkaisija m. 11 (36’1”) – Korkeus m. 8.6 (28’3”) [Min. m 7,9 (25’11”)]
Maksimikapasiteetti: 70/76 matkustajaa (Aikuiset / Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 1050 matkustajaa/tunti (4 min. sykli)
Maksiminopeus: 5 RPM (säädettävissä elektronisesti alhaisemmille arvoille asiakkaan toimesta)
Tehovaatimukset: Kokonaisteho enintään 32 kW (28 kW Valaistus - 4 kW Liikuttava voima)
Jokainen vuodenaika on hyvä käyttää sitä, koska se on kaksipuolinen, joten voit paistaa ja kypsentää joko keittiön tai puutarhan puolelta, riippuen sään mukaan tai siitä, miten sinä haluat!
QUATTROSTAGIONI on kaksipuolinen uuni, joka upotetaan seinään, joka jakaa keittiön verannasta tai puutarhasta, ja sitä voi käyttää milloin tahansa vuodenaikana. Se käyttää ECO- ja STEEL-mallien etupaneeleja, eli: joko molemmat ECO-paneelit tai yksi ECO ja yksi STEEL yhdistääksesi sen parhaiten asennusympäristöön. Voit ladata puut ulkopuolelta, jotta et sotke ja kypsentää sisältä. Voit valmistaa ruoat ja laittaa ne uuniin sisältä ja sitten ottaa ne ulos ja tarjoilla ne ulkopuolelta.
Veden ja edellisten puhdistusvaiheiden (biologinen tai fysikaalinen-kemiallinen) lietteen virtaus johdetaan säiliön välialueelle, juuri lamellipaketin alapuolelle.
Lamellipaketit lietteen poistamiseen.
Ne koostuvat UV-säteilyltä suojatusta jäykästä polystyreenistä valmistetusta rinnakkaiskanavapaketista, joka on suljettu AISI 304 -teräksestä valmistettuun suojakehykseen; niitä käytetään yleensä olemassa olevien sakkauslaitosten modernisoimiseen tai erityisesti lamellipakettien säilyttämiseen rakennettuihin betonisäiliöihin.
SARJA F - L (vastaa pinta-alaa 11,30 m2/m3)
F - I SARJA (vastaa pinta-alaa 14,90 m2/m3)
F - S SARJA (vastaa pinta-alaa 20,00 m2/m3)
-Korkea kiinteiden aineiden erotteluteho nesteestä
-Asennuksen ja käytön yksinkertaisuus
-Kompakti rakenne
-Matalat alkuinvestoinnit ja käyttöön liittyvät kustannukset
7 tuuman kosketusnäytöllinen ohjain.
Monokappalerakenne.
Sisä- ja ulkorakenne ruostumatonta terästä AISI 304.
Korkeussäädettävät ruostumattomasta teräksestä valmistetut jalat.
Oven tiiviste, joka kestää vähimmäislämpötiloja.
Solun profiilit ja oven profiilit, jotka kestävät vähimmäislämpötiloja.
Tekninen tila solun alla.
Kondensointiyksikkö teknisessä tilassa, irrotettava ja helposti tarkastettavissa.
Liittimillä varustettu sähkötaulu, irrotettava ja helposti tarkastettavissa.
Säädettävä monitasoinen uunihylly ruostumattomasta teräksestä AISI 304, sopii GN 1/1 ja EN 60x40 -pannujen käyttöön. Rakenne on helposti irrotettavissa puhdistustoimenpiteitä varten.
Sisäinen solu, jossa on pyöristetyt kulmat puhdistustoimenpiteiden helpottamiseksi.
Korkean tiheyden polyuretaanieristys ilman CFC-yhdisteitä.
Ruosteenestokäsitelty haihdutin.
Vasenpuoleinen oven sarana.
Oven kehys lämmitetty, jotta huurretta ei muodostu.
Vaadittu kylmäteho: 2069 W
Nesteputki: 1/4" [6] mm
Imuputki: 3/8" [10] mm
Kondensointi: etä
Jäähdytyskaasu: R744
GWP: 1
Ilmasto- luokka: 4
Virransyöttö (Ph / Volts / Hz): 220-240/1N/50
Maksimaalinen sähköntarve kylmäkierron aikana: 170 W
Kylmätilan kapasiteetti (+90°C/+3 °C): 23 kg
KUPARIPUTKI HIILIVAPAA EN 1057 CE IGQ PE-VAIPALLA KAASUASENNUKSILLE NORMIN UNI 10823 MUKAAN, MAANALAISILLE PUTKISTOILLE.
ZETAESSE PE KAASU on kupariputki, joka on päällystetty tiiviillä PE-suojakuorella, ja se soveltuu polttoainekaasun kuljetusasennuksiin kotitalouksissa.
Seos: Cu-DHP (Cu: 99,90 % min., P: 0,015÷0,040 %)
Jäännöhiili: <0,05 mg/dm²
Takuu: 30 vuotta korroosiota vastaan
ERITYINEN KÄYTTÖ: Kaasun kuljetusjärjestelmät
Tiheys: 0,92 Kg/dm3
Upotettavat pumput sekoittimella kuormitettujen ja kuluttavien seosten käsittelyyn
Pääominaisuudet
Pumppu varustettu sekoittimella sekoittamista varten
Korkea kulutuskestävyys
Matala pyörimisnopeus
Kyky käsitellä jopa 70 % painoprosenttia materiaalitiheydestä
Mahdollisuus asentaa mekaaniselle käsivarrelle
Kaivuutekniikat (sivukaivurit tai kaivupää) saatavilla pyynnöstä
Lisävarusteet:
Syväsyvyyspaketti
Levyt levien leikkaamiseen
Kosteus- ja lämpötilasensori
Suihkurenkaanjärjestelmä
Maksimikapasiteetti [m³/h]:1400
Maksimipaine [m]:57
Impellerin halkaisija [mm]:760
Purku [mm|in]:300-11.8
Kiinteiden aineiden käsittely [mm|in]:120-4.7
Paino [kg]:3550
Teho [kW-HP]:300-407.7
Päällyste voi vaihdella
Muov laminointi
Scotch Brite teräs
Naarmuuntumaton teräs
RAL maalattu levy
Laitteet sijaitsevat rauta- ja lasirakenteissa, lasit voivat olla läpinäkyviä kuten tässä tapauksessa, tai voitte valita Fumè- tai sinertävän lasin;
Vaihtoehtoisesti ulkona voimme toimittaa teille Stop-Sol -lasin, kuten sisällä, jos haluatte peililasin.
Haluatko tuntea olosi turvallisemmaksi kotisi seinien sisällä? Haluatko suojata toimistosi tai työympäristösi paremmin? Valitse Alaia Serramenti srl:n suunnittelemat panssaroidut ovet sekä muut turvaovet ja -ikkunat. San Cipriano d'Aversassa sijaitseva yrityksemme on toiminut alalla yli kaksikymmentä vuotta ja tarjoaa sinulle mittatilaustyönä valmistettuja ikkunoita ja ovia, jotka on suunniteltu tarkasti tarpeidesi mukaan. Tehokkaiden panssaroitujen ovien ansiosta voit luottaa edistykselliseen suojaukseen tiloissasi kaikenlaisia tunkeutumisyrityksiä tai murtovarkauksia vastaan.
Keskittäjä, joka asennetaan ennen pakkauskoneita tai peittauskoneita, asettaa kuorman oikeaan asentoon kuljetuslinjalla, jotta pakkaus olisi tarkka ja tasainen kaikilta puolilta. Keskitetty kuorma mahdollistaa nimittäin pakkauskoneiden ja elastisella tai lämpöherkällä peitteellä varustettujen peittauskoneiden työskentelyn tasaisesti kaikilta puolilta tavaraa, mikä antaa kuormalle erinomaisen vakauden.
Filosofiamme räjäytin-/hiekkapuhalluskoneiden tuotannossa ei ole koskaan ollut "sarjatuotantoa", vaan aina ja vain erityistilauksesta ("custom made"). Panostamme teknikoidemme pitkäaikaiseen kokemukseen koneen suunnittelussa ja valmistuksessa, jotta se olisi aina räätälöity käyttäjälleen.
Miksi ostaa räätälöityjä koneita? Ne suunnitellaan ja valmistetaan asiakkaan erityistarpeiden mukaan, ja usein mahdollinen lisäkustannus maksaa itsensä takaisin paremmalla tuotantotehokkuudella.
Ammattimainen kromattu niittipistooli muovipäällysteisellä kahvalla (eristykseen). Ihanteellinen sähkö-, puhelin- ja televisiokaapeleiden kiinnittämiseen seinään, sopii ammattilaisille, kuten sähköasentajille, antenniasentajille ja köysiteollisuuden tekijöille.
M 77 niiteille sarja 77, pituus 9,5-11 mm, leveys 6,45 mm ja poikkileikkaus 0,60x1,18, sopii sähkö- ja puhelinjohtojen poikkileikkaukselle Ø 5,5 mm.
M 88 niiteille sarja 88, pituus 12-14 mm, leveys 8,00 mm ja poikkileikkaus 0,60x1,18, sopii sähkö- ja puhelinjohtojen poikkileikkaukselle Ø 6,5 mm.
MALLI: M77 / M88
Latauskapasiteetti: 100 niittiä
Niitit: 77/9-77/11 / 88/12-88/14
PipeStrand® S2300 on suunniteltu valmistajille, jotka haluavat vähentää materiaalikustannuksia samalla kun parantavat filamenttikääntötuotteidensa suorituskykyä. Suunniteltu lisäämään tuotantotehokkuutta ja tarjoamaan erinomaista hydrotermistä vakautta paineistetuissa olosuhteissa.
ERINOMAISET MEKAANISET OMINAISUUDET
Erinomaiset ominaisuudet sekä amiini- että anhydridi-kovetusjärjestelmissä; parannettu aksiaalinen vetolujuus, kerrosvälinen leikkauslujuus ja puhkeamisjännitys korkeatehoisille filamenttikääntöepoksi-sovelluksille.
VÄHENNÄ KUSTANNUKSIA
Suunniteltu käytettäväksi filamenttikääntöön sekä epoksi-amiini- että anhydridi-kovetusjärjestelmissä — tarjoten joustavuutta yhdellä lasikuitu syötöllä ja suuremmalla lasikuitukuormituksella.
ERINOMAINEN KUITUJEN KOSTUTUS
Erinomainen käsittelyalue, nopea kostutus ja sileä putkipinta.
PITKÄ KÄYTTÖIKÄ
Erinomainen hydroterminen vakaus ja lujuuden säilyminen paineistetussa ympäristössä, mikä johtaa pitkään käyttöikään asennetulle putkelle.
CA-A470-A laajennusmoduuli helpottaa pääsynhallintajärjestelmän laajentamista. E-bus-tekniikka mahdollistaa moduulien asentamisen jopa 1220 metrin etäisyydelle CT-V900-A keskusyksiköstä (kaapelointikustannusten vähentäminen asentamalla vain yksi kaapeli CT-V900-A:han). Lukijat, näppäimistöt, kontaktit, moduulit ja lukijoiden lähtöliitännät voidaan liittää paikallisesti CA-A470-A:han asentamalla laajennusmoduuli lähelle kulkuaukkoa.
Tekniset ominaisuudet
Kotelo mitat (P x L): 298 x 285 x 78mm.
PCB-kortin mitat (P x L): 210 x 100mm.
Kotelo mitat (P x L): 298 x 285 x 78mm
PCB-kortin mitat (P x L): 210 x 100mm
Musik-Express -ajelu koostuu pyöreästä kehäradasta, jossa on syvennyksiä ja kolme kattiä. Rata on tuettu teräksisestä hevosrakenteesta, joka on yhdistetty keskeiseen runkoon säteittäisillä pitkittäisillä ja tukitangolla. Koko metallirakenne on kuumasinkitty. Kaksitoista autoa kulkee radalla ja on yhdistetty keskeiseen roottoriin säteittäisten puomien avulla. Autojen lähestyvät jalkalaudat koostuvat alumiinista valmistetusta uralevystä. Kaikki sähköiset ja pneumattiset laitteet on asennettu keskeiseen runkoon, johon keskeinen roottori on kiinnitetty.
Kaikki koristepaneelit on päällystetty alumiinilevyllä. Sähkökäyttöinen valaistus koostuu kabokoneista. Peittokangas on valmistettu palamattomasta materiaalista (luokka 2) ja autojen paneelit ovat lasikuitua. Autoja liikuttavat kolme itsesäätyvää AC-moottoria, jotka on kiinnitetty säteittäisten puomien päihin ja ohjataan taajuusmuuttajalla.
Maksimimitat: Leveys m. 10 (32’10”) – Syvyys m. 10 (32’10”) - Korkeus m 3,5 (11’6”)
Maksimikapasiteetti: 36 matkustajaa (Aikuiset/Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 720 matkustajaa/tunti (3 min. sykli)
Tehovaatimukset: 23 kW (3 kW Led-valaistus - 20 kW Voimavara)
Yksikerroksinen hevoskaruselli 1700-luvun tyylillä.
Karuselli koostuu kuumasinkitystä pyörivästä rakenteesta, jota tukee keskipylväs, ja se on peitetty käsin koristelluilla lasikuitupaneeleilla, joihin on asennettu valaistus.
Lattiarakenne on ripustettu maasta kattorakenteeseen kiinnitettyjen tukipalkkien varaan, ja lattian pinta koostuu kirkaskäsitellyistä massiivipuupaneeleista.
Voimayksikkö koostuu AC-itsejarruttavasta vaihteistomoottorista, joka on asennettu keskipylvääseen ja jota ohjataan elektronisesti. Kaikki hyppivät hevoset ja keinuvat vaunut liikkuvat kattoon asennettujen laakerikammioiden avulla.
minimimitat: Halkaisija m. 5,5 (18') - Korkeus m 3,35 (11')
Maksimikapasiteetti: 19/20 matkustajaa (Aikuiset / Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 480 matkustajaa/tunti (2,5 min. sykli)
Tehovaatimukset: Kokonaisteho enintään 7,5 kW (6 kW Valaistus - 1,5 kW Liikuttava voima)
Bumper-autopaviljonki koostuu rajatusta teräsalustasta ja kattorakenteesta, jossa sähköisesti toimivia ajoneuvoja ohjaavat matkustajat yksittäin. Jokaisessa autossa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja se on varustettu ilmatäytteisillä kumipuskureilla ympäri kehää. Virta toimitetaan autoon teräspäällysteen kautta ja kattoon kiinnitetyn teräslangan avulla (perinteinen virranotto). Ajoalusta on rajattu ympäri teräspuskuri-rakenteella ja alumiinisella lähestymislaiturilla. Myös kaiteet ovat saatavilla. Koko rakenne on kuumasinkitty, ja laiturin pinta on valmistettu alumiinisesta liukastumisenestolevystä. Katto on valmistettu palamattomasta kankaasta.
Pimeäajelu koostuu suljetusta paviljongista, jossa automaattisesti toimivat ajoneuvot (moni-istuttavat) kulkevat vastakkaista rataa pitkin "pelottavien" kohtauksien ohi, joissa on animaatioita ja äänitehosteita.
Jokaisessa autossa on kapasiteetti 4 matkustajalle, ja se on varustettu turvavyökaiteilla, jotka pitävät matkustajat sisällä ajoneuvoissa toiminnan aikana.
Tämä pimeäajeluajoneuvo on suunniteltu toimimaan yhdellä tasolla, jossa on tasainen pinta. Ajoneuvo koostuu maalatusta teräsrunko, jota ympäröi puskuriprofiili, ja maalattu lasikuitukotelo.
Ajoyksikkö koostuu AC-vaihteistomoottorista, joka on kytketty ajopyöriin, jotka "kiipeävät" radan varrella.
Sähkömoottoria ohjataan taajuusmuuttajalla, joka on ohjelmoitu ennalta asetetuilla toimintanopeuksilla.
Ajoneuvoa tukevat neljä kääntyvää pyörää.
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskuri, joka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavyöillä.
Ajoyksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkimettömästä tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 60-110 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksiin.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: Tasavirtamoottori 60-110V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,8 kW
Valaistus: 0,3 kW
Kolikkokapasiteetti: 15 N (3,3 lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 2,2 kN (480 lbs) tyhjänä
Pimeäajelu koostuu suljetusta paviljongista, jossa automaattisesti toimivat ajoneuvot (moni-istuttavat) kulkevat vastakkaista rataa pitkin "pelottavien" kohtauksien ohi, joissa on animaatioita ja äänitehosteita.
Jokaisessa autossa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja se on varustettu turvavyökaiteilla, jotka pitävät matkustajat sisällä ajoneuvoissa toiminnan aikana. Tämä pimeäajeluajoneuvo on suunniteltu toimimaan monitasoisesti.
Ajoneuvo koostuu maalatusta teräsrunko-osasta, jota ympäröi puskuriprofiili, ja maalatusta lasikuitukorista.
Ajoyksikkö koostuu DC-vaihteistomoottorista, joka on kytketty takakärryn pyöriin.
Ajoneuvoa tukee etuteli ja kaksi takapyörää (ilmatäytteiset renkaat).
Karting on yksi parhaista viihdemuodoista nuorille, miehille ja naisille, jotka nauttivat kilpailemisesta ajaessaan yksipaikkaisia ajoneuvoja ilman erityisiä ajotaitoja.
Bertazzonin valmistamat ajoneuvot on suunniteltu helppokäyttöisiksi, sekä kiinteillä radoilla (betoni tai asfaltti) että liikkuvilla radoilla.
Nämä ajoneuvot on varustettu ympäröivällä ilmatäytteisellä kumisuojalla, joka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojakaiteiden välillä.
Saatavilla sekä "Paljaana runkona" -versiona että lasikuitukorilla (Sport, Buggy, ...).
Istuimia: 1 matkustaja (kuljettaja)
Moottori: 4-tahti (Honda)
Teho: 4 kW (5.5 Hp)
Polttoainesäiliö: 3,6 I
Renkaat: 4.10 / 3.50 x 5
Jarru: Levy (mekaaninen ohjaus)
Nopeus: 30 Km/h (18 mph)
Kokonaispaino: 1,6 kN (360 Lbs) tyhjänä
Bertazzonin "Midi" bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojaprofilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskurit, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti yhdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavöillä. Voimayksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkimettömästä tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 40-70 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuinosat: 2 Passanger (Yksi aikuinen + yksi lapsi)
Moottori: DC Sähkökäyttöinen moottori 40-70V (25-50V Lattian keräys)
Ajovoima: 0,3 kW
Valaistus: 0,05 kW
Kolikkokapasiteetti: 1 Kg (2,2 Lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 135 Kg (295 Lbs) Tyhjänä
Mitadaf on innovatiivinen liuotetun ilman kellutusjärjestelmä. Sen poikkeuksellinen tehokkuus kiinteiden aineiden erottamisessa nesteistä ja/tai sedimenttien tiivistämisessä johtuu yhtenäisen hydrodynamiikan ja mikropölyn suodatusjärjestelmän yhdistelmästä: tämä on uusi konsepti, jonka on kehittänyt MITA. Mitadaf-järjestelmän sydän on monitoiminen keskipylväs, jonka avulla raaka jätevesi johdetaan säiliöön, puhdistettu jätevesi palautuu ja sakka poistuu ulos. Raaka vesi, joka on asianmukaisesti kyllästetty ilmalla, johdetaan kellutusastiaan keskipylvään alaosassa olevien reikien kautta. Ilmaan kyllästetty seos, jota mikropölyn kuplat kuljettavat, nousee välittömästi pinnalle, jakautuen tasaisesti koko kellutusalueelle (yhtenäinen hydrodynaaminen järjestelmä).
Swing Carousel koostuu pyörivästä rakenteesta, joka nousee keskimmäisen pylvään varassa ja tukee kolmea riviä keinuvia tuoleja; sisäisellä rivillä on 16 kaksipaikkaista tuolia, jotka on suunniteltu yhdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle.
Koko rakenne on kuumasinkitty, lukuun ottamatta keskimmäistä pylvästä, ja se on peitetty käsin maalatuilla koristeellisilla lasikuitupaneeleilla, joihin valaistus on kiinnitetty. Keinuvat tuolit ja niiden tukiketjut on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Peittävä katto on valmistettu paloa kestävistä kankaista.
Pyöriminen tapahtuu kahden itsesäätyvän AC-moottorin avulla, jotka sijaitsevat keskimmäisen pylvään yläosassa, sekä yhdellä AC-moottorilla sen alaosassa. Kaikkia moottoreita ohjataan taajuusmuuntimilla, ja koko järjestelmää ohjataan PLC:llä.
Staattiset mitat (puistomalli): Halkaisija m. 11 (36’2”) - Korkeus m. 9 (29’7”)
Toiminnalliset mitat (puistomalli): Halkaisija m. 17 (56’) - Korkeus m. 11,8 (38’8”)
Staattiset mitat (perävaunulle asennettuna): Etu m. 15,2 (50’) – Sivumitta m. 12 (39’5”) - Korkeus m. 10,2 (33’6”)
Toiminnalliset mitat (perävaunulle asennettuna): Etu m. 18 (59’) - Sivumitta m. 17 (56’) - Korkeus m. 12,8 (42’)
Maksimikapasiteetti: 48+16 matkustajaa (Aikuiset + Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 960 matkustajaa/tunti (4 min. sykli)
Tehovaatimukset: 46 kW (16 kW Led-valaistus - 30 kW Voimavara)
Yksikerroksinen hevoskaruselli 1700-luvun jälkeen.
Karuselli koostuu kuumasinkitystä pyörivästä rakenteesta, jota tukee keskipylväs, ja se on peitetty käsin koristelluilla lasikuitupaneeleilla, joihin on asennettu valaistus.
Lattiarakenne on ripustettu maasta kattorakenteeseen kiinnitettyjen tukipalkkien varaan, ja lattian pinta koostuu kirkaskäsitellyistä massiivipuupaneeleista.
Voimayksikkö koostuu AC-itsejarruttavasta vaihteistomoottorista, joka on asennettu keskipylvääseen ja jota ohjataan elektronisesti. Kaikki hyppivät hevoset ja keinuvat vaunut liikkuvat kattoon asennettujen laakerikammioiden avulla.
minimi mitat: Halkaisija m. 8,5 (27’11”) - Korkeus m 6,6 (21’8”)
Maksimikapasiteetti: 35/37 matkustajaa (Aikuiset / Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 700 matkustajaa/tunti (3 min. sykli)
Tehovaatimukset: Kokonaisteho 5 kW (2,5 kW Led-valaistus - 2,5 kW Voimantuotto)
Kankaisiin suodattimiin ja biopalloihin perustuvan kompaktin vedenkäsittelyjärjestelmän edut pienille yhteisöille.
Kompakti biologisen vedenpuhdistuksen järjestelmä, joka käyttää biodiskkejä yhdessä kankaisella suodattimella ylimääräisen lietteen erottamiseksi. Kompakti biocombi-järjestelmä sisältää kaksi puhdistusvaihetta (biologinen puhdistus ja ylimääräisen lietteen erottaminen), jotka on koottu yhteen säiliöön. Vakio malli tarjoaa täydellisen varustuksen hiiliteräksestä valmistetussa säiliössä, joka on käsitelty ja maalattu modulaarisella lasikuitukannella, joka on helposti irrotettavissa, sekä sähköjakelupisteen koneessa, jonka suojausluokka on IP 55. Liikkuvat osat (levyakseli ja rumpusuodatin) on varustettu yhdellä moottorivaihteistolla, jonka teho on 1,10 - 1,50 kW.
-Minimaaliset energiankulutukset
-Rajoitettu huoltotarve
-Kevyt pääsy
-Kasvanut lattiatila (kompakti rakenne)
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskuri, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavyöillä.
Ajoyksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkinvapaasta tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 60-110 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: DC sähkömoottori 60-110V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,8 kW
Valaistus: 0,3 kW
Kolikkokapasiteetti: 15 N (3,3 lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 2,2 kN (480 lbs) tyhjänä
7 tuuman kosketusnäytöllä varustettu säädin.
Monokokorakenne.
Sisä- ja ulkorakenne ruostumatonta terästä AISI 304.
Roll-in-tyyppinen jäähdytyslaite, jossa on ovelta tasainen ramppi GN1/1- tai EN 60x40 -vuohoitinten sisäänlaittoa varten.
Oven tiiviste kestää vähimmäislämpötiloja.
Kammion profiilit ja oven profiilit kestävät vähimmäislämpötiloja.
Tekninen tila kammion yläpuolella.
Kondensointiyksikkö teknisessä tilassa, irrotettava ja helposti tarkastettavissa takaa.
Sähkökeskus sijaitsee säädin takana, helposti avattavissa teknisiä tarkastuksia varten.
Sisäkammiolla on pyöristetyt kulmat, jotka helpottavat puhdistustoimia.
Korkean tiheyden polyuretaani-eristys ilman CFC-yhdisteitä.
Haihdutin, jossa on ruosteenestokäsittely (katoforeesi).
Oven saranat vasemmalla puolella.
Oven ympärys lämmitetty, jotta huurretta ei muodostu.
Anturisyklit: sydämen anturin lämpötila ohjaa.
Jäähdytyskyky (+90°C/+3 °C): 100 kg
Pakastuskkyky (+90°C/-18 °C): 78 kg
Sisämitat (p x l x k): 690 x 815 x 1881 mm
Ulkomitat (p x l x k): 1210 x 1089 x 2393 mm
Tilavuus (litroina): 1058 L
Rata-ajelu koostuu avoimesta paviljongista, jossa automaattisesti toimivat ajoneuvot (moni-istuttavat) kulkevat vastakkaista rataa pitkin.
Jokaisessa autossa on kapasiteetti 2 tai 4 matkustajalle. Nämä ajoneuvot on suunniteltu toimimaan monitasoisessa ajelussa. Ajoneuvo koostuu maalatusta teräsrunkoisesta rakenteesta.
Ajoyksikkö koostuu DC-vaihteistomoottorista, joka on kytketty takakardaanin pyöriin.